Friss topikok

  • deak noemi: Kedves blogíró, A Marosvásárhelyi Sapientia Erdélyi Magyar Tudományegyetem hallgatói vagyunk,... (2010.04.28. 16:08) vége
  • Lőcsei: Jee! Máris nagyon kedvetkaptam , hogy kimenjek!!! A Via ferrata szó és az a kép egyszerűen lázba... (2008.07.22. 14:18) Hegyek, jazz
  • Lőcsei: Szia Bálint! Eröltesd meg magad mert az Évi blogja kezd érdekesebb lenni! :) Kiállítások , jazz-... (2008.07.18. 13:49) Éva megérkezett
  • ToBoZ: Mit válogatunk? (2008.07.10. 18:01) Dizájnkatasztrófa a homokozóból
  • Andris: sok dologban egyetértek, a sajtjaik nagy része zsíros, azonban jobb helyeken lehet kapni kevésbé z... (2008.07.07. 06:58) Nemzetek konyhája

2008.07.11. 19:15 ToBoZ

Rámborult a bili

Ma nem nagyon jöttek össze a dolgok a munkahelyemen. Egy szükségtelenül őszinte, lógással kapcsolatos vallomással megalapoztam a rosszindulatot magammal szemben, két hibával később ezért hivatalos lettem az igazgatóhoz. Vele eddig nem is nagyon volt alkalmam beszélni, pedig szimpatikus. A munkaidőn is túlnyúló, másfél óránál hosszabb beszélgetés során a következőkről mesélt, miközben én helyeseltem:

- Azért hívott, hogy beszéljünk az itt töltött heteimről.

- Fontos, hogy a mérnöknövendék a technikusinál is unalmasabb munkát végezve megtudja, mit jelent a monoton munka, hogy későbbi elvárásai beosztottjaival szemben reálisak legyenek.

- Ő is átesett ezen, és még sok máson is. Van egy doktorija (erre nagyon büszke lehet, mert csak úgy beszúrta).

- A laboratórium szabályzata azért van, hogy betartsuk. Ezt körül belül háromnegyed órán át kerülgette, nagyon finom úriemberről van szó.

- Elkezdett borzasztó finoman rátérni az elégtelen teljesítményemre. Ez úgy történt, hogy hosszasan mesélt az első pár hét utáni visszaesésről, ami az új kollegáknál szokásos. Megjegyezte, hogy gyakran lát egyedül, ami szerinte beilleszkedési problémára utal.

- Mesélt a francia oktatásról, a saját életfilozófiájáról, meg hogy mennyire jó, hogy eljöttem külföldre dolgozni.

Feltehetőleg inkább a közvetlen felettesemnek köszönhetem ezt az alkalmat, mint hogy egyedül mutatkoztam. Nem tudom mit vár ettől, és hogy miért nem volt képes ő beszédet tartani. Nincs kevesebb eszköze. Arról lehet szó, hogy egy íratlan szabályzat szerint a beszédek tartása az igazgató feladata.

Ez a roppant finomság, időbeli nyújtás a jó főnökök ismérve?

Tanulságnak azt sikerült levonnom, hogy soha ne valljam be, ha hibáztam. Bele van programozva mindenkibe egy dádá ösztön, miszerint aki hibázott, azt büntetni kell. Ezt az esetek többségében a tagadás megfelelő fokozatával (humoros, határozott, felháborodott) ki lehet kerülni.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://nizza.blog.hu/api/trackback/id/tr88564142

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása