Friss topikok

  • deak noemi: Kedves blogíró, A Marosvásárhelyi Sapientia Erdélyi Magyar Tudományegyetem hallgatói vagyunk,... (2010.04.28. 16:08) vége
  • Lőcsei: Jee! Máris nagyon kedvetkaptam , hogy kimenjek!!! A Via ferrata szó és az a kép egyszerűen lázba... (2008.07.22. 14:18) Hegyek, jazz
  • Lőcsei: Szia Bálint! Eröltesd meg magad mert az Évi blogja kezd érdekesebb lenni! :) Kiállítások , jazz-... (2008.07.18. 13:49) Éva megérkezett
  • ToBoZ: Mit válogatunk? (2008.07.10. 18:01) Dizájnkatasztrófa a homokozóból
  • Andris: sok dologban egyetértek, a sajtjaik nagy része zsíros, azonban jobb helyeken lehet kapni kevésbé z... (2008.07.07. 06:58) Nemzetek konyhája

2008.06.24. 21:11 ToBoZ

A jó mérnök lusta

 Ezt egy BME-s prof mondta. És mennyire igaza volt.

Szóval most beszéljünk arról, hogyan menekülhetek a munkahelyemen körülvevő cc. unalomtól. Most már odáig jutottunk, hogy a felügyelőm is tudja, hogy nincs semmi dolgom, ezért kb. letojja, mit csinálok. Őszintén remélem, hogy az itt kikísérletezett módszerekkel egyetem után is sikeres munkakerülővé válok. Lehetséges megoldások:

1. Lógás

Eddig az első nap kivételével mindig egy óránál hosszabb szünetet vettem ki 45 perc helyett, ebédre. Ma már egy egyórás késéssel is megfejeltem reggel, valamint leléptem 20 perccel előbb. Érdekes módon legjobban a szerencsétlen, gátlásos Sebastient zavarja, ő a főnököm helyett is rámszólt. Ő is ugyanúgy megtehetné, ha nem lenne nyúl. Próbálom nevelni szegényt, de nehéz eset.

Felvetődik tehát a kérdés, hogy hogyan lehetne még többet lógni. Az ebédszünet nehezen hasznosítható, a reggeli feltűnik, az este nem kimagyarázható. Várom a javaslatokat. Ha esetleg tudja valaki, Franciaországban hogy lehet beteget jelenteni, meg hozzá papírt szerezni, annak is örülnék.

2. Munkahelyen szórakozás

Ezt a területet eddig nem aknáztam ki megfelelően, csak lakásügyi papírmunkát végeztem bent meg képeslapot írtam meg internetrádiót hallgattam. Az a baj, hogy mindenhol vannak körülöttem. Lehet, hogy érdemes volna kérni, keresni egy kevésbé forgalmas helyet, bevinni a laptopot és játszani. Esetleg olvashatnék valamit. Előbbit mennyire látjátok kivitelezhetőnek, utóbbi esetben mit olvassak (amit lehet itt kapni)? A mobilomra is tölthetnék le játékot.

3. Harc a munkáért

Igencsak meg kell küzdenem érte, hogy hasznosnak érezhessem magam. Ma megkérdeztem az igazgatót, hogy mehetek-e mintát venni. Egy napra igen, ha a mérnök is elenged. Ezt holnap folytatom. Ez ugye csak fájdalomcsillapító lenne, ahhoz meg már össze kéni rúgni a port legalább egy hülyével, hogy más szektorba helyezzenek. A hülyék márpedig haragtartóak.

Azért nem adnak munkát, mert nem tudják elhinni, hogy nem robbantom fel az épületet és/vagy ölöm meg magam, amint egyedül hagynak valami vegyszerrel. Ideje pedig senkinek nincsen, mert a hülyék a legkisebb pipettával állítgatnak pHt, az okosak meg lusták és lógnak...

Nehezíti a dolgomat a jelenléti ív, amit fel is visznek gépre. Bár eddig semmi nyomát nem láttam, hogy számolnák az óráimat.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://nizza.blog.hu/api/trackback/id/tr52537782

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása